Re: całkowicie padł pecet?

Autor: mastik <kokarys_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 12:34:37 MET DST

 staszek <staszek666@gmail.com> napisał(a):

> zdo=B3a=B3y tylko
> Na
> o wersji
> eni=B3em 4
> yj=EAciu i
> u i te=BF to
> akup nowego

> net/
>

> sprawdz najpierw sam wlacznik moze jest caly czas zwarty i wtedy daje
> to taki sam efekt komp sie wylacza po 4 sek.
> jezeli wlacznik ok to:
> zostaw tylko procesor z wentylem na plycie i zresetuj bios sprawdz czy
> wstaje.
> [...]
no właśnie przygladałem się uważnie płycie, wszystkie pozostałe kondensatorki
wydają mi się plaskie, zadnego elementu 'osmolonego' też nie widzę. Bios
zresetowałem zworką (jeśli to o to chodzi), do płyty nie podłączam kabelków
od obudowy (włącznik zasilania, kabelki diod itd.). Teraz spróbowalem bez
ramu i karty graficznej i niestety to samo: po właczeniu kabla zasilania do
zasilacza wentylator na procesorze sam rusza i po 3-4 sekundach wyłącza się