Re: Laptop - czy bateria się skończyła?

Autor: staszek <staszek666_at_gmail.com>
Data: Fri 03 Aug 2007 - 12:06:04 MET DST

On 2 Sie, 21:40, ".B:artek." <ma...@nie.ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
> Laptop to Toshiba A50. Bateria ma w nim ok. 2,5 roku. Przez 90% czasu latop
> chodził na kablu. Parę dni temu zauważyłem drastyczny spadek zapasu
> energii - wskaźnik podawał naładowanie w 100%, a po ok. 10 minutach pracy na
> baterii pojawiał się alarm o krytycznie niskim poziomie energii w baterii.
>
> Przedwczoraj bateria przestała być ładowana (nie pali się dioda ładowania).
> Komputer nie widzi baterii - zero reakcji po odłączeniu zasilania (wcześniej
> pojawiała się ikona baterii, ekran zmniejszał jasność itd.). Na
> [...]

Kazda bateria w lapie ma okreslona ilosc cykli ladowan czasami
wystarczy uruchomic w biosie funkcaj kalobracji baterii (o ile jest)
sa tez do pewnych modeli laptopow programiki do resetowania
elektroniki baterii ktora odpowiada za zliczanie cykli
osratecznie rolozyc bateryjke i sprawdzic ogniwa czy trzymaj prad