Re: Turion a Core

Autor: Mariusz <mk(USUNTO)_at_namyslow.net>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 21:44:44 MET DST

> Nie, mają inne parametry. AMD i Intel także, co nie znaczy że któryś
> jest gorszy.

"prawie wszyscy" kupujący intele nigdy nie zadają takich pytań, "wiele" osób
kupujących AMD zadaje takie dziwne pytania, utwierdzając się w "jedynym
słusznym" wyborze AMD ;-) NIgdy nie miałem, nie mam i pewnie nie będe miał
takiej maszynerii. Nie sa w stanie mnie niczym przyciągnąć, ani
zainteresować, podobnie jak ATI.

--
Mariusz