Laptop -rozpoznanie

Autor: Adaq <Adaq_TNIJ_at_op.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 21:51:17 MET DST

Witam, b. proszę o zdanie o procesorze: IntelR CentrinoR Mobile Technology
featuring IntelR CoreT Solo Processor T1350.
Jest taki w laptopie Toshiby, którą chcę kupić i nie wiem czy to jest
dwurdzeniowy, czy cos innego i jak ma się w porównaniu z innymi bardziej
znanymi.
Poza tym czy grafika ype : 945GM Express chipset / memory : up to 128 MB /
memory type : DDR2 RAM (UMA) wystarczy do pracy biurowej, ew. edycja
fotek, filmy i jakies nietopowe gry? Lapek ma 1 GB RAMu. Serdecznie
pozdrawiam