Re: Notebook do pracy i zabawy

Autor: Karol <b_n_tech_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 01:28:18 MET DST

Nie b d zak ada kolejnego tematu o notebookach - wi c dopisz si
tu.
Te chcia bym kupi notebooka. Nie oczekuj od niego adnych cudów -
ma mi s u y g ównie do serfowania po necie. B d korzysta tak e z
Worda i Excela. Nie b d ogl da a ani filmów ani nie b d gra w adne
gry.
Chcia bym jedynie by ten notebook mia w miar solidn obudow , dobry
serwis i eby mi pos u y d u ej ni poprzedni (maxdata)

Wykombinowa em sobie co takiego :
http://www.allegro.pl/item221622122_nowy_hp_530_dual_core_t2050_1024_80_15_4_dos.html

HP 530
Intel DUAL CORE T2050 1,6GHz
1024 MB RAM DDR2 (667MHz)
80 GB HDD SATA 5400rpm
Sie bezprzeowdowa W-LAN
Matryca 15,4" - Panorama
Nagrywarka DVD

Cena tylko 2159. Czy na takim notebooku zainstaluj bez problemu Win
XP i czy wystarczy on dla moich skromnych potrzeb opisanych powy ej ?
Czy za nisk cen tego modelu nie czaj si jakie przykre
niespodzianki (np. gorsza jako wykonania lub co w tym stylu) ?

A mo e kto ma pomys na co innego ?