najwyższy Radeon chłodzony pasywnie

Autor: Marek.M. <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 01:05:45 MET DST

Witam,

Szukam jakiegoś mocniejszego Radeona chłodzonego wyłącznie radiatorem.
Bez jakiegokolwiek wentylatora, cena tak do 300 zł :)
Wcześniej miałem R9600 PRO 256/128bit ale niestety ciężko go już dostać.
Przeglądałem serię x1600 - cena odpowiadałaby, no ale wszystkie z
wentylami, a mając niemiłe wspomnienia z tymi małymi bzyczkami zatopionymi
w pseudo-metalu i teraz patrząc na te wentylatory combo-turbo to wolę zejść
z wydajności na rzecz ciszy w uszach...

Dzięki