Re: Notebook do pracy i zabawy

Autor: Karol <b_n_tech_at_o2.pl>
Data: Thu 02 Aug 2007 - 02:16:29 MET DST

Powtorka :

Nie bede zakladal kolejnego tematu o notebookach - wiec dopisze sie
tu.
Tez chcialbym kupic notebooka. Nie oczekuje od niego zadnych cudow -
ma mi sluzyc glownie do serfowania po necie. Bede korzystal takze z
Worda i Excela. Nie bede ogladal filmow ani nie bede gral w zadne
gry.

Chcialbym jedynie by ten notebook mial w miare solidna obudowe, dobry
serwis (w razie klopotow) i zeby mi posluzyl dluzej niz poprzedni
(maxdata)

Wykombinowalem sobie cos takiego :
http://www.allegro.pl/item221622122_nowy_hp_530_dual_core_t2050_1024_...

HP 530
Intel DUAL CORE T2050 1,6GHz
1024 MB RAM DDR2 (667MHz)
80 GB HDD SATA 5400rpm
Siec bezprzewodowa W-LAN
Matryca 15,4" - Panorama
Nagrywarka DVD

Cena tylko 2159. Czy na takim notebooku zainstaluje bez problemu Win
XP i czy wystarczy on dla moich skromnych potrzeb opisanych powyzej ?
Czy za niska cena tego modelu nie czaja sie jakies przykre
niespodzianki (np. gorsza jakosc wykonania lub cos w tym stylu) ?

A moze ktos ma pomysl na inny zakup ?