Re: Monitor LCD - pytanie od niezdecydowanego:)

Autor: Maniu <maxim_at_usuntocozamalpa.icpnet.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 15:56:16 MET DST

> A czy czas reakcji 8 ms tego monitora nie psuje trochę ogólnego wrażenia?
> Czytam w necie różne opinie i już mnie głowa rozbolała...

Nie zauwaza sie czegos takiego jak smuzenie, nie wiem czy w ogole widac to
jeszcze w nowych monitorach :)
czy to filmy czy gry wygladaja jak na crt (jak chodzi o samo wyswietlanie)

> Nie wiem po prostu czy to jest tak, że z racji tego, że jest to matryca
> MVA, to obraz będzie lepszy mimo wszystko od jakiegokolwiek innego na TN?

tak bedzie lepszy, ma wiecej kolorow i znacznie wieksze katy widzenia.

> Teraz dodatkowo zaczynam się jeszcze zastanawiać nad panoramicznym, ale
> czy jak np w grze ustawi się 1280x1024 to na panoramie obraz się
> rozciągnie i zniekształci, czy z boku będą pasy?
> Uff dzięki

prawdopodobnie pasy beda po boku. Nie jestem pewny akurat tutaj bo nie mam
panoramy. Z tym ze panorama z dobra matryca musisz liczyc juz duzo wiecej.
Dodatkowo 19cali panorama ma wysokosc obrazu tak jak zwykly lcd 17cali

--
pozdr
Maniu