Re: Monitor LCD - pytanie od niezdecydowanego:)

Autor: Kenjiro <yesher_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 15:11:58 MET DST

> Tak lepszego w tej cenie wg nie ma. Sam go kupilem i jestem bardzo
> zadowolony. Rozdzielczosc pulpitu wiadomo, trzeba miec 1280x1024, inaczej
> jest rozmyte. W grach zupelnie to jednak nie przeszkadza. Mozna spokojnie
> wlaczac inne rozdzielczosci i nie odczuwa sie tego negatywnie

A czy czas reakcji 8 ms tego monitora nie psuje trochę ogólnego wrażenia?
Czytam w necie różne opinie i już mnie głowa rozbolała...

Nie wiem po prostu czy to jest tak, że z racji tego, że jest to matryca MVA,
to obraz będzie lepszy mimo wszystko od jakiegokolwiek innego na TN?
Teraz dodatkowo zaczynam się jeszcze zastanawiać nad panoramicznym, ale czy
jak np w grze ustawi się 1280x1024 to na panoramie obraz się rozciągnie i
zniekształci, czy z boku będą pasy?

Uff dzięki