Re: Kupno athlona X2 & LCD 19''

Autor: kuba <yaqoob_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Aug 2007 - 12:13:44 MET DST

> Dlaczego od razu błąd...

Bo dziala przerazliwie wolno w porownaniu do XP.

> W Viście najwięcej daje RAM. 1 GiB to minimum, warto zaś
> więcej.

Mam giga i to zdecydowanie za malo. Czesto pracuje i gram jednoczesnie, wiec
majac otwarta przegladarke i Worda w tle czesto chodzi mi gra. W XP nie mialem
problemu z natychmiastowym minimalizowaniem, a w Viscie komputer mi sie po
prostu zatrzymuje na 3 sekundy jak robie ALT+TAB. Mialem nadzieje ze X2 czesc
tych problemow by rozwiazal.

> Chyba prawie wszystkie poniżej 1000 zł to będą TN i będą
> miały standardowy kontrast (700:1, o ile pamiętam).

A te wszystkie 1:1600, 1:2000, 1:3000 to tylko marketingowy belkot? Szkoda. W
takim razie czy widac roznice miedzy TN Eizo a TN LG?

pozdrawiam,
Kuba