Re: Laptop 14"

Autor: Qbab <barbasz_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 13:43:46 MET DST

widzisz pracowąłem na malutkim vaio i raz czy dwa na takim samym małym macu
:) i wiem że terza jak będę kupował to postaram się tez kupić
dwunastocalowca :)
do przenoszenia jest idealny, do pisania tekstów też, do zrzucienia zdjęć z
aparatu także wystarcza (bo przeciez obrabiasz i tak na "bańce" a nie LCD).
Generalnie duże lapki pojawiły się kiedy ludzie zaczeli je stosować jako
domowe kompy - czyli odeszli od zastosowań przenosnych :).
A i bardzo ładny patent widziałem do małego lapka - taki pokrowiec
wyglądający jak książka można spokojnie się pomylić - a to obniza
prawdopodobieństwo kradziezy - bo złodzieje nie lubia ksiązek :)