Re: problem z usb

Autor: yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 11:00:57 MET DST

> Okazuje się że ten laptop ma usb 2.0
> ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/aspire_1310/manual/as1310_uk.pdf
> tylko z jakiegoś powodu to widocznie nie chce działać. Mam zainstalowanego
> SP2 więc usb 2.0 powinno być obsługiwane przez system. Nie wiem jednak jak
> sprawdzić czy system faktycznie wykrywa te porty jako usb2.0. W menadżerze
> urządzeń nie pokazuje mi jaka to wersja usb.
> yaro

Ok, dowiedziałem się że słowo Enhanced lub Rozszerzzony jest tu kluczem.
W moim wypadku ono występuje a zatem mam działające usb2.0. Czemu
więc dostaję informację o za małej przepustowości? Neo wyświetla mi że
modem używa 45% a kamera potrzebuje minimum 70%. Coś tu jest zatem
nie tak. Tylko co?....
yaro