Re: problem z usb

Autor: yaro <ptica27_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 11:25:13 MET DST

> To już trzeba raczej było by sprawdzić jakiego pasma potrzebują
> urządzenia, ale zmartwię cie już tym że większość modemów Neostrady zżera
> całe pamo ponieważ maksymalne ich osiągi to 8Mbit downloadu i 2Mbit
> Uploadu a pozostałe dane to dane sterujące do samego urządzenia. Więc
> modem Neostrady już wykorzystał całe pasmo.
> Inny kontroler albo USB2.0
> W USB2.0 masz 480Mbit/s

Okazuje się że ten laptop ma usb 2.0
ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/aspire_1310/manual/as1310_uk.pdf
tylko z jakiegoś powodu to widocznie nie chce działać. Mam zainstalowanego
SP2 więc usb 2.0 powinno być obsługiwane przez system. Nie wiem jednak jak
sprawdzić czy system faktycznie wykrywa te porty jako usb2.0. W menadżerze
urządzeń nie pokazuje mi jaka to wersja usb.
yaro