Rozdzielczość wirtualna

Autor: <mateo.poznan_at_gmail.com>
Data: Tue 31 Jul 2007 - 01:59:51 MET DST

Mam laptopa HP Compaq nx6215 z matryca 1024x, a zdarza mi sie miec
zapotrzebowanie na wieksza powierzchnie robocza ;). Zmiana samej
matrycy nie wchodzi w gra (wymienialem po awarii, i uswiadomiono mnie
ze musial bym zmienic nie tylko matryce ale i "koncowke karty" co jest
praktycznie nie mozliwe. Dla tego poszukuje programu/fixa/sterownika,
ktory moglby wyswietlic wieksza rozdzielczosc i zskalowac do 1024x.
Obecnie jesli ustawie wieksza to jest ona nie skalowana, a "plywa" za
kursorem (chyba wiecie co mam na mysli). Intryguje mnie to tym
bardziej ze mniejsze rodzielczosci skaluje do 1024x nawet domyslnie,
natomiast wiekszych juz nie.... mozna cos z tym zrobic? licze na Wasza
pomoc.