Re: Laptop do 2000 zł

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 12:46:13 MET DST

> W tej cenie to by była jedna z ciekawszych opcji, zawsze to jednak sprzęt
> używany, przeważnie poleasingowy bez gwarancji lub z krótką - a koszty
> ewentualnej naprawy IBM potrafią być bardzo wysokie...

oczywiscie ze sie z tym zgadzam, ale prawde mowiac nie widzialem jeszcze
IBMa z seri T ktory by padl tak sam z siebie(chodzi mi o powazne
uszkodzenie, plyta matryca itd itp).
w T2x padaly sieciowki i modemy, ale to niewielki koszt naprawy.
T3x niewidzialem zeby cos padlo(chyba ze dysk po jakis 4 latach:)
T4x 2 napedy DVDRW padly jeszcze na gwarancji, jeden bluetouch i poki co
tyle.

baterie, to zalezy od uzytkownikow. jedym dziala bez problemu innym juz 5
min nie trzyma:)
oczywiscie uszkodzenia mechaniczne to oddzielna sprawa, wlasnie
zezlomowalismy T40 ktora zostala zmasakrowana przez uzytkownika(lacznie z
powyrywanymi klawiszami i gniazdami na plycie:)

to tak na szybko, generalnie jak sie trafi thinkpad szanowany przez
uzytkownika to nic mu nie powinno sie psuc:)

--
pzdr
piotrek