Re: toshiba - wcisneli mi kit?

Autor: JMM <j_m_majer_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 12:55:25 MET DST

Dnia Sun, 29 Jul 2007 11:01:15 +0200, "Krzysztof B." <dsd@f.pl> w
wiadomości <f8hl2k$moh$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

>Powiem tak, jeśli w dziwnym kraju prawników USA nikt na tym milionów nie
>zrobił, to w PL na pewno nic nie wygra.

Z tego co wiem, to w którymś ze stanów (Kaliforni bodajże) został
złożony pozew przeciwko Western Digital z tego właśnie powodu. WD
zaproponowała ugodę i w ramach zadośćuczynienia wszystkim
użytkownikom, którzy przystali na tę ugodę, zaproponowała komercyjne
oprogramowanie do robienia backupów - nazwy w tej chwili nie pamiętam
- jakaś straszna kobyła, mało wygodna w użyciu.

--
Z wyrazami szacunku
Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl>