Re: Laptop do 2000 zł

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 11:55:14 MET DST

Piotrek pisze:
> z nowych kiepsko, moze uzywanego thinkpada jakies T4x :)

W tej cenie to by była jedna z ciekawszych opcji, zawsze to jednak
sprzęt używany, przeważnie poleasingowy bez gwarancji lub z krótką - a
koszty ewentualnej naprawy IBM potrafią być bardzo wysokie...
Według mnie, jak już pisałem, warto dołożyć jeszcze kilkaset złotych do
tej kwoty.

--
_PSYLO_ | GG:5563748
Maila podanego w nagłówku sprawdzam sporadycznie.