Re: Seagate porzuca PATA

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console11>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 12:17:28 MET DST

"pwil" Xns997DFEC91CDpwilatzpl@127.0.0.1

> Już od dłuższego czasu nie uwzględniam FDD w proponowanych konfiguracjach.
> Nie kupiłem takiego napędu od lat, a sam zrezygnowałem z tego ustrojstwa już
> kawałek czasu temu.

Kupujesz płyty bez FDD?

Ja też nie korzystam od lat (co najmniej siedmiu) ze stacji FDD.
Albo raczej korzystam okazjonalnie -- aby na przykład zupdatować BIOS płyty.

> Na szczęście BabyAT dawno temu odszedł w niebyt, a ATX nadal całkiem się
> sprawdza, a jak ktoś potrzebuje minuaturyzacji to jeszcze jest mATX, mini-ITX
> itp.

> Istnieją tego typu rozwiązania, ale trudno, by zdobyły duży udział w rynku,
> skoro to właśnie taniość i elastyczność zadecydowała o dominacji Pecetów w
> domach.

IMO głupota zadecydowała o dominacji Pecetów. Może też pozycja IBM,
która udzieliła swej nazwy dziwolągowi Gatesa. Aby było jasne -- IBM
kilkanaście lat temu chciał pokonać (czy raczej złamać) ów standard
(wypuszczając podobne do PeCeta IBM PS1 i IBM PS2) ale poniósł porażkę.
Ponadto produkuje i produkował prawdziwe komputery.

Ciekawe, dlaczego IBM produkuje dyski jako Hitachi, notebooki jako Lenovo... :)

--
   .'O`-'      ., ; o.'   eneuel@@gmail.com    '.O_'