Re: Laptop do 2000 zł

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 30 Jul 2007 - 11:23:47 MET DST

Andy pisze:
> Chciałbym kupić komputer dla córki, która wybiera się na studia. Ja się na
> tym kompletnie nie znam, więc zwracam się do znających temat jakiego laptopa
> wybrać do tej kwoty. Chciałbym aby był to laptop furmy, która cieszy się
> niezawodnością sprzętu, aby był dość wydajny.

Do 2000 zł nie znajdziesz praktycznie nic godnego uwagi. Ewentualnie sam
szrot pokroju Acer, którego omijaj szerokim łukiem. Gdybyś do tej kwoty
dorzucił 300-400 zł to już można by znaleźć całkiem niezłe komputery,
choć tak naprawdę dopiero od ~2700 zaczynają się dobre modele zbudowane
na Core (2) Duo, które wg mnie są jedynym rozsądnym rozwiązaniem.

--
_PSYLO_ | GG:5563748
Maila podanego w nagłówku sprawdzam sporadycznie.