X64

Autor: Krzysiek <pisz.tutaj_at_org.pl>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 09:38:10 MET DST

Witam

Jakiś rok temu zakupiłem XP x64 prof do amd xp+ i niestety mam z nim
same problemy.
Sam system chodzi jak cię mogę, jednak większość programów to emulacje x86.
Programy na których działam to Adobe, Macromedia, Zend nie wspierające
X64, wykładają się , zawieszają, mulą etc. Najwięcej problemu jest z
Firefoxem pożerającym mi czasami 100% zasobów. Nie mam czasu na użeranie
się ze sprzetem i os'em więc pomyślałem o powrocie do standardów.
Tyle że przeglądając dostępne proce widzę że 64 to teraz standard.
Zgadza się ? Zakup proca, płyty i osa 32 bitowego to około 1500pln więc
zanim wywalę pieniądze prosiłbym o radę czy jest sens powrotu do
32bitów, czy raczej czekać na 64bitowy soft zgodnie z założeniem że
sprzęt wymusi na producentach poprawę softu.

TIA
Pozdrawiam