wyjscie s video a kolory

Autor: BETON <brak_at_mejla.pl>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 09:14:13 MET DST

Witam
Zmieniłem komputer.
W tej chwili mam grafike GF 7300 z wyjsciem s-video takiego typu.
http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/pila/test_kart_AGP/zlacze_S-Video.jpg

natomiast kabel s-video jaki do tej pory uzywałem jest taki
http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/pila/test_kart_AGP/zlacze_S-Video-2.jpg

kabel nastepnie wtykam do przejsciówki obok TV który z jednej strony ma
euro-złącze a zdrugiej udostępnia 2x audio i własnie s video jak na
drugim linku.

Na tym GF 700 nie mam kolorów na innej karcie x550 w ogole nie chce
wykryć televizora- nawet "z wymuszaniem"

Macie jakies pomysły ?