Re: X64

Autor: uC <bla.bla_at_uc.uc>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 09:55:37 MET DST

"Krzysiek" <pisz.tutaj@org.pl> wrote in message
news:f8errt$8b0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Jakiś rok temu zakupiłem XP x64 prof do amd xp+ i niestety mam z nim same
> problemy.
> Sam system chodzi jak cię mogę, jednak większość programów to emulacje
> x86.
> Programy na których działam to Adobe, Macromedia, Zend nie wspierające
> X64, wykładają się , zawieszają, mulą etc. Najwięcej problemu jest z
> Firefoxem pożerającym mi czasami 100% zasobów. Nie mam czasu na użeranie
> się ze sprzetem i os'em więc pomyślałem o powrocie do standardów.
> [...]

Kazdy procesor x86 64bitowy jest tez 32 bitowy wiec mozesz na nim spokojnie
zainstalowac XP 32bit, poza tym teraz juz chyba nie kupisz procesora nie
wspierajacego 64bitow.
Co do systemu XP x64 to troche dziwne to co piszesz. Moze masz "zle"
zainstalowany system lub duzo smieci i ogolny bajzel (z czalym szacunkiem).
Ja uzywam od 2 lat x64 z podobnymi aplikacjami i wieloma innymi 32bitowymi i
nie mam prawie zadnych problemow.
Co do sensu powrotu co 32bitow to sam musisz zadecydowac czy potrzabujesz
systemu 64bitowago, tzn czy wykorzystujesz wiecej niz 3-4 GB RAMu i masz
oczywiscie aplikacje 64 bitowe. Poniewaz ja glownie korzystam z Matlaba
64bit i potrzebuje kilkunastu GB RAM to nie mam wyboru. Jesli nie masz
aplikacji 64bit to mozesz sie zastanowic. Z drugiej strony mysle ze juz
niedlugo dla Adobe, Macromed. itp zasoby powyzej 4 GB to bedzie standard.

Pzdr.,

--
uC
www.ultracode.eu