Re: wyjscie s video a kolory

Autor: m <m_at_m.org>
Data: Sat 28 Jul 2007 - 13:01:48 MET DST

Zobacz do programu sterującego kartą graficzną. Tam jest kilkadziesiąt
ustawień i może się zdarzyć że jedno z nich blokuje wyświetlanie koloru.
Raz miałem tak że zmiana tutaj jakiegoś nic nie znaczącego ustawienia
zablokowała mi regulację nasycenia i jasności w odtwarzaczu dvd. Poza
tym kolor powinien być jeśli nie ma uszkodzenia mechanicznego. Używałem
zarówno kabla svhs na svhs jak i przejściówki dołączonej do karty
graficznej z svhs na chinch i potem kabla chinch do chinch i w obu
wypadkach miałem kolor. Osobno trzeba podłączyć wejście audio z
procesora dźwięku innym kablem, żeby był dźwięk razem z obrazem.