Re: Laptop dla nastolatki. Co kupić?

Autor: Artur Frydel <bzyk_at_lapt.bzyk.dyndns.org>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 22:18:17 MET DST

mario wrote:

> POwiem Ci co o tym mysle - mysle ze leptop to bardziej Twoj wymysl niz
> corki. Po prostu piszesz, ze ma nie mrygac swiatelkami na rozowej
> obudowie, jednak takie "mryganie Aero" to Ci juz nie przeszkadza. W
> sensie ma byc Aero i jeszcze pasjans pojsc.

Nadinterpretacja. To nie jest moja córka :) Aero ma być, bo po prostu jest
trendy, i dziewczyna pewno będzie z tego korzystała (przynajmniej w
początkowej fazie korzystania z laptopa).

> Kolega wyzej cos pisal o potrzebach nastolatki i ja sie generalnie z nim
> zgadzam.

Nie wiem dokładnie jakie są jej potrzeby, ale wiem, że jej ojca nie będzie
stać na wydanie kolejnych 4k zł. za rok lub dwa, bo w starym laptopie
rozlecą się zawiasy lub pęknie obudowa. Wychodzę z założenia że to
standardowy ZU, a jako że laptop najprawdopodobniej będzie podróżował
oczekuję od niego solidności wykonania.

> Chyba ze gg, firefox i simmsy na Aero to jakis nowy trend.

gg i firefox na pewno. Do tego jeszcze skype i jakis outlook.

Gdyby to ode mnie zależało (ja wydawałbym pieniądze), ot kupiłbym
poleasingowego Thinkpada. Niestety, jednym z warunków jest to, aby laptop
był nowy.

--
Artur 'bzyk' Frydel | http://bzyk.ples.pl
"Always look on the bright side of life."