Re: Laptop dla nastolatki. Co kupić?

Autor: mario <nielubie_at_spamerstwa.pl>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 19:36:19 MET DST

Artur Frydel pisze:
> Witam.
>
> Rozglądam się za latpotem dla dziewczęcia w wieku lat osiemnastu.
> Wbrew pozorom, nie chcę różowej obudowy z migającymi światełkami :-)
>
> Do wydania mam 3,5 max 4k zł. Maszyna ma służyć co najmniej parę lat.
> Najprawdopodobniej w przyszłości zawita w jakimś akademiku, a więc
> priorytetem jest solidne wykonanie. Nie ma znaczenia wielkość dysku,
> ilość pamięci RAM. tzn; ma to w miarę znośnie obługiwać Vistę. Nie
> potrzebuję też żadnego pożeracza prądu w osobie zaawansowanego
> akceleratora 3d. Wystarczy coś co obsłuży Aero i da się pograć w
> [...]

POwiem Ci co o tym mysle - mysle ze leptop to bardziej Twoj wymysl niz
corki. Po prostu piszesz, ze ma nie mrygac swiatelkami na rozowej
obudowie, jednak takie "mryganie Aero" to Ci juz nie przeszkadza. W
sensie ma byc Aero i jeszcze pasjans pojsc.

Kolega wyzej cos pisal o potrzebach nastolatki i ja sie generalnie z nim
zgadzam.

Fakt, to Twoje pieniadze, wiec nic mi do tego. Jednak, moim skromnym
zdaniem, laptop za 2000 zl np ze starszych ale niezniszczalnych
ThinkPadow plus drugie 2000 zl na ciuchy dla corki zdecydowanie byloby
lepszym rozwiazaniem.

Chyba ze gg, firefox i simmsy na Aero to jakis nowy trend.

Chyba, ze chodzi o to, by jej facet na tym pracowal ;)