Re: Laptop dla nastolatki. Co kupić?

Autor: Artur Frydel <bzyk_at_lapt.bzyk.dyndns.org>
Data: Fri 27 Jul 2007 - 22:21:37 MET DST

Atlantis wrote:

> Czy ja wiem... W Simsy z tego co zauważyłem lubią sobie też "pociupać"
> starsze nastolatki. Zresztą jak nie to, to jakaś inna gra z dziewczęcym
> targetem. :)

Jak znam życie, to pewno wystarczy jej pasjans i machjong (jakkolwiek się
to pisze).

> Nie ten przedział wiekowy - czaty są dla dzieci (zwłaszcza neo :P) i
> szybko się z nich wyrasta. GG co innego, IRC co innego, ale czaty??? :)

Powiedz to tym, którzy siedzą na kanałach 30,40 latki :-) IRC? Przecież
tego nikt normalny nie zna i nie korzysta ;) To pieśń przeszłości (tak jak
i Usenet).

--
Artur 'bzyk' Frydel | http://bzyk.ples.pl
"Always look on the bright side of life."