Re: kierownica - nietypowe :-)

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 11:37:40 MET DST

Dnia Thu, 26 Jul 2007 11:19:08 +0200, PG napisał(a):

> Zastanawiałem się czy skierować pytanie na gry, czy tutaj ale myślę że
> to również jest sprzęt :-).

Owszem, niemniej pl.rec.gry-komputerowe.sprzet będzie lepszą grupą do
tego typu pytania.

> Znalazłem coś w cenie która by mnie satysfakcjonowała tutaj
> http://www.allegro.pl/item216231592_super_kierownica_sl_4281_ps2_dual_force_vibration.html
> ale zastanawiam się czy to jest akurat to co ma stosowną jakość -
> stosowną nie do ceny ale do moich, wyżej wymienionych, wymagań.

Z takimi wynalazkami jest loteria - czytałem recenzję jednej kierownicy,
która w którejś części gry Need for Speed zachowywała się jakby miała
"cyfrowe" pedały (tzn. albo gaz, albo nie gaz, albo hamulec, albo
nie...). IMO tragedia.
Lepiej dozbieraj przynajmniej na jakiegoś używanego Logitecha. Mam od
ponad roku Formula Force EX i jestem zadowolony.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com