Re: kierownica - nietypowe :-)

Autor: m <m_at_m.org>
Data: Thu 26 Jul 2007 - 12:40:23 MET DST

Rzeczywiście mam taką kierownicę, któa się podobnie zachowuje w
niektóych grach, ale nie mam pojęcia dlaczego. Sądzę że to jest błąd w
oprogramowaniu w tych grach, bo inne gry chodzą prawidłowo. W teście
pnelu sterowania windows też kierownica wychyla się prawidłowo, więc co?
Direct input inaczej działa? Sądzę że to jest jednak błąd w grach. bo
skoro windows prawidłowo odwołuje się do kierownicy i niektóe gry też,
to znaczy że można jak się chce. Acha, nie działają mi przez to gry
Colin Mc Rae 3 i 4 i wydawca gry nie chce zwrócić pieniędzy. Producenci
gier są kryci w dużym stopniu umowami licencyjnymi, które oświadczają że
producent nie odpowiada za wady, jednak takie deklaracje są sprzeczne z
prawem polskim i można zaskarżyć producenta do sądu z dużą szansą na
wygranie, ale kto będzie skarżył o zwrot 20 zł, bo tyle kosztuje gra? Na
razie jeździłem w te gry, które działają z kierownicą w cenie 150 zł.
Kierownica działająca z wszyskimi grami pewnie kosztuje z 500 zł.