Re: jaki laptop

Autor: Dawa <dawa5_at_o2.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 12:59:48 MET DST

Witam,
Mam jeszcze jedno pytanko, jaka jest możliwość podłączenia dwóch komputerów
stacjonarnych do Internetu ?
Mam neostrade 1Mb. I te kable plątają się po podłodze.
Czy bez przewodowy Internet będzie mi działał o każdej porze nocy i dnia bez
względu na pogodę ?
pozdrawiam
Dawa

          żytkownik "Sławek Maculewicz" <smacul_cut_here_@go2_and_here.pl>