[lekko OT] DSL od Netii, linia telefoniczna od Telekomuny

Autor: topek <topek-spamerzy-to-mendy-je-PiPi-ne_at_post.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 11:29:43 MET DST

Witam,
po przejzeniu grup w domenie: pl.comp.* zadna grupa nie pasowala mi do
mojego pytani i zdecydowalem sie na ta grupe, bo spory ruch tu jest i
praktycznie kazdy kto ma komptuer ma tez skads internet :)

Moja mama ma obecnie telefon w TPSA. Pakiet socjalny i nic poza tym
Chce jej wziasc internet. Taki przyzwoitszy (1Mb). Netia ma teraz
najtansza oferte. Jesli podpisze sie umowe na 3 lata to pierwszy rok nic
sie nie placi a przez pozostale 2 lata jest 49zl/mc za 1Mb/s lacze:
http://www.netia.pl/promocje,dla_domu,21.html

I teraz mam pytania w zwiazku z tym:

1. Czy warto brac netie jesli w Belchatowie nie maja swojego
przedstawicielstwa? Moja mama miala (czesciej nie miala) internet od
lokalnego providera radiowka i bylo slabo (serwis jeszcze
tragiczniejszy). Ma ktos z was podobne doswiadczenia w razie jakies awarii?

2. Czy jest sens brac od Netii ich modem DSL na usb skoro i tak bede
chcial pod to podpiac router wi-fi (wejscie sieciowe RJ-45 jest
potrzebne) i bramke VoIP? Chyba lepiej na allegro jakis kupic. Np taki:
http://www.allegro.pl/item217877262_d_link_dsl_g604t_modem_adsl_router_wi_fi_neo_netia.html

3. Czy fakt, ze jest to pakiet socjalny, nie bedzie problemu z netem od
Netii?

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
Przyszedł raz Breżniew, w dzień do fryzjera, A fryzjer uje*ał mu rękę,