Re: Laptop do grafiki i gier

Autor: Adaq <Adaq_TNIJ_at_op.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 17:08:29 MET DST

> Druga opcja to skladaki. Jeśli nie boisz sie o gwarancje to kadłubki Cie
> napewno zaspokokją :)

Oglądałem dzis w sklepie skladaki! Rewelka! Gsc pokazal mi co i jak... tylko
dysk, DVD, pamiec, procesor i cos tam podlega dolozeniu! wszytsko trwa
doslownie kilka minut (zatrzaski). Po prostu kadlubek to obudowa, matryca,
plyta i grafika.
Kozysci:
Gwarancja dla kadlubka : 2 lata, inne czesci wg gwarancji dolozonych
akcesoriów, i np. dysk 3-5 lat! Tak, ze gwarancje jest dłuższa i
kozystniejsza.
Wada: dostepne kadlubki to przede wszsytkim najmocniejsze i nanowsze
roziazanie SantaRosa: core2duo i GF8600 i stad wysoka temp takiego
laptopa....
Sam sie zastanawiam nad kupnem, oszczedzasz 30-40% ceny rynkowej i masz ful
wypas :) Najtanszy juz od 3 kPLN