Re: Laptop do grafiki i gier

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 15:35:29 MET DST

** pakalk <pakalk@gmail.com> wrote:

> Chce mocnego laptopa, bo taki mam kaprys :P Co najlepszego mozna w tym
> zakresie cenowym znalezc, ROWNIEZ pod wzgledem bateryjnym. Jesli ktos jest w
> stanie mi pomoc, to bardzo prosze - jesli nie, to niech sie powstrzyma od
> komentarzy w stylu "kup stacjonarny", bo nie kupie - potrzebuje laptopa.

Jeżeli głównym kryterium jest wydajność to z tego co patrzyłem najlepiej
wychodzą składaki na kadłubkach - w sensie najmocniejsze, za najniższą cenę. Na
pewno nie są one jakoś wybitnie mobilne (w sensie pracy na baterii) bo to jest
tak, że albo długo pracuje na bateriach, albo jest mocny obliczeniowo (no albo
kosztuje ogromne kwoty).

Te składaki raczej wybitnie długo na baterciach nie pracują - ale ze 2h wyrobią
spokojnie. Dla niektórych to mało, dla niektórych dużo, a dla innych w sam raz.
:)

Jeżeli kryterium jest moc obliczeniowa i ograniczony fundusz to generalni chyba
musisz się obejść bez komfortu markowej firmy z jej jakością wykonania i
wsparcia technicznego.