Re: Laptop do grafiki i gier

Autor: pakalk <pakalk_at_gmail.com>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 15:59:44 MET DST

On Jul 24, 3:35 pm, Konrad Kosmowski <kon...@kosmosik.net> wrote:

> Jeżeli głównym kryterium jest wydajność to z tego co patrzyłem najlepiej
> wychodzą składaki na kadłubkach - w sensie najmocniejsze, za najniższą cenę. Na
> pewno nie są one jakoś wybitnie mobilne (w sensie pracy na baterii) bo to jest
> tak, że albo długo pracuje na bateriach, albo jest mocny obliczeniowo (no albo
> kosztuje ogromne kwoty).
>
> Te składaki raczej wybitnie długo na baterciach nie pracują - ale ze 2h wyrobią
> spokojnie. Dla niektórych to mało, dla niektórych dużo, a dla innych w sam raz.
> :)

> [...]

Wydaje mi sie, ze ten laptop, ktorego mi wskazales, jest niezly - na
pewno wystarczajacy, a i miesci sie w granicach cenowych - wiec
wszystko by z nim gralo.

Glownym kryterium jest wydajnosc, ale raczej biore pod uwage tylko
markowe i na gwarancje. Skladaki nie wchodza w rachube. Chce znalezc
najlepsze rozwiazanie wydajnosciowe, ktore nie kompromitowaloby sie
tez pod innymi wzgledami (bateria, akcesoria). Takie optimum, ze
wskazaniem na wydajnosc.

Dzieki za rady :)