Re: Laptop do grafiki i gier

Autor: pakalk <pakalk_at_gmail.com>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 15:11:37 MET DST

On Jul 24, 2:58 pm, Konrad Kosmowski <kon...@kosmosik.net> wrote:

> Laptop do grafiki i gier.

Dzieki za wsparcie, bo nie moge wyrobic...

------------------------------

Ogolnie, do innych niz Konrad i Agent:

Grafika 2D? Też.
Grafika 3D? Tak.
Do gier? Tak.
Ogolnie wydajny? TAK.
Dobre baterie? Jak najbardziej zalecane.

PSYLO:
> Do długiej pracy bateryjnej tak. Dlatego też należałoby określić priorytety.

Podpiąć do sieci nie można? Traci zalety laptopa? Mnie sie wydaje, ze
nie.

Co chce sie dowiedziec? JAKI MODEL JEST NAJLEPSZY, BIORAC POD UWAGE
WYMIENIONE ZASTOSOWANIA. I nie chce slyszec, ze jak nie napisalem o
baterii, to bede go na biurku trzymal, a do grafiki 2D.. czy ja w
ogole wspominalem o grafice 2D? Czy w grach przewaza grafika 2D?

Chce mocnego laptopa, bo taki mam kaprys :P Co najlepszego mozna w tym
zakresie cenowym znalezc, ROWNIEZ pod wzgledem bateryjnym. Jesli ktos
jest w stanie mi pomoc, to bardzo prosze - jesli nie, to niech sie
powstrzyma od komentarzy w stylu "kup stacjonarny", bo nie kupie -
potrzebuje laptopa.

AGENT:

Dzieki za podpowiedz :)