Re: Laptop do grafiki i gier

Autor: pakalk <pakalk_at_gmail.com>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 15:17:45 MET DST

On Jul 24, 3:11 pm, PSYLO <psylo.wytni...@o2.pl> wrote:

> To ja też się zabawię w cytowanie ;-)
> "To chyba jasne, ze dobry laptop powinien miec dobre baterie. Po co mam
> Wam to pisac?"
> "caly model powinien byc godny rekomendacji. W tym pewnie baterie, co nie?"

To moze jasniej napisze:

GRAFIKA, GRY, Baterie najlepsze z mozliwych, ale glowne wytyczne to
grafika i gry w przedziale do 4500.

Ja wiem, ze na super-hiper-duper model trzeba wydac z 50.000 tys
zlotych. Ale mnie nie stac. Dlatego chce kupic do 4500 optymalnie
mocny, przyzwoity model, ktorego NIE BEDE trzymal na biurku, ale tez
nie chce przez caly tydzien jechac na bateriach.