Re: Laptop do grafiki i gier

Autor: R.R.R. <rafal_at_ubuntu.ubuntu>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 12:26:27 MET DST

hype napisał(a):

> To użyj np. nLite - czysta "klikologia stosowana", poradzisz sobie na
> luzie..

nLite nie kuma płyt z MSDNAA - to jest taka magiczna płytka na której
jest WinXP home i professional jednocześnie. Płytka ta ma trochę inne
drzewo katalogów i inaczej pliki poupychane. Po zabawie nlitem
instalator wrzeszczy, że nie znajduje pliku licencji EULA.txt a więc
użyszkodniku spadaj na drzewo. Ja walczyłem z tym długo... i nie dałem rady.
W sumie dobrze się stało - windows wyleciał całkowicie z kompa.