Re: Laptop do grafiki i gier

Autor: hype <zzhype_at_op.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 17:13:16 MET DST

R.R.R. wrote:

> nLite nie kuma płyt z MSDNAA - to jest taka magiczna płytka na której
> jest WinXP home i professional jednocześnie. Płytka ta ma trochę inne
> drzewo katalogów i inaczej pliki poupychane. Po zabawie nlitem
> instalator wrzeszczy, że nie znajduje pliku licencji EULA.txt a więc
> użyszkodniku spadaj na drzewo. Ja walczyłem z tym długo... i nie dałem
> rady.

Bardzo możliwe. Podobnie jak np. BartPE nie lubi brandowanych OEM'owych
Windowsów (by Dell, HP itp.). W takiej sytuacji (pytający rzeczywiście
wspominał coś o MSDNAA) pozostaje pewnie ręczne grzebanie np. w plikach
.SIF na CD instalacyjnym. Szczególnie TXTSETUP.SIF będzie tu chyba
pomocne. Ale to już raczej NTG i temat na grupu windowsowe - tam pewnie
chłopaki mu coś doradzą.

Pozdr.