Re: Producenci plyt glownych

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Tue 24 Jul 2007 - 12:24:34 MET DST

Użytkownik "makiavelli" <makiavelli_22@onet.eu> napisał w wiadomości
news:f82qgs$1cn$1@news.onet.pl...
> Czy jest mozliwe usegregowanie producentow plyt glownych od najlepszego do
> najgorszego?
> (mam na mysli wydajnosc). Czy ta segregacja bedzie rownoczesnie mowila ktore
> plyty psuja sie najczesciej czy nalezy dla tego porownania wykonac kolejna
> segregacje?
>
> ABIT
> ASRock
> ASUS
> ECS
> Epox
> Gigabyte
> MSI
> [...]

Moim zdaniem nie można szeregować samochodów według marek ze względu na prędkość
maksymalną.
Bardziej sensowne było by pytanie o chipsety w kwestii wydajności.

Ja osobiście mam zastrzeżenia co do jakości ECS i ASUSA.
Być może były to nieudane modele/egzemplarze.

Nie zepsuł mi się jeszcze Soltek, Gigabyte i MSI.

Epoxa i Abita nie doświadczyłem. A doświadczenia mam nie tylko ze swoich kompów,
ale i znajomych którym je naprawiałem.

O jaką wydajność płyty Ci chodzi?

Feromon