Re: śledź UB2.0 problem

Autor: <bahbah_at_o2.pl>
Data: Wed 25 Jul 2007 - 14:44:50 MET DST

On 24 Lip, 10:35, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:

> Ta kostka powyżej symbolizuje gniazdo w które wkładasz pamięć.
> Spójrz w czeluść takiego gniazda. Trochę podobne do rysunku, mam
> nadzieję :-)

> Można inaczej powpinać te kolorowe kabelki do wtyczki. Wtedy
> inaczej wpięte. Czyli na gnieździe USB otrzymasz inne
> wyprowadzenia. Co może być dla podpiętych urządzeń problemem, aż
> do uszkodzenia ich włącznie.

> Ciiiii, nic o drobiu. Organy czuwają :-D

jeszcze mnie nie namierzyli :)

> Wydaje mi się, że chyba lepiej jednak zanieś tego kompa do
> serwisu. Zapłacisz 30-50, ale będziesz mieć spokój.

Witam Pana

Nie mierzyłem nic miernikiem, ale za to sprawdziłem kolory kabelków:
odpowiadają temu, co zamieściłeś w swoim poprzednim poscie - z tym, że
czarne są podwójne Jak już pisałem, śledź był na wyposażeniu płyty(w
pudełku) więc nie mogę uwierzyć, że mogłaby tam wystąpić jakaś
niezgodność. To się chyba nie zdarza w praktyce?
Wygląda, że sam sobie z tym nie poradzę - ale dziękuję za pomoc

aha - czy w praktyce istnieje możliwość, że to było dobrze podłączone
i tylko zabrakło troszkę prundu, czy jakiegoś innego napięcia?
pozdrawiam