Re: komputery mikrotech

Autor: Marek <marek_news_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 21:00:12 MET DST

> Po prostu składają komputery nic samemu nie firmując.

 Składają "po staremu"=kupują części i składają jak przed wejściem do UE,
czy kupuja kadłubki i je uzupełniają wg życzeń klienta ?

> Przypuszczalnie w takiej sytuacji dają łączną gwarancję na wszystko, a
> później sami egzekwują poszczególne naprawy u producenta.

A jakz CE ?? Mają czy mówią, że mają ?

> Tak więc jedyną niewiadomą pozostaje jakoś kontaktu z nimi i
> ewentualna szybkośc działania, ale to wszystko musi byc w umowie
> lizingowej, tak więc nie obawiałby się, tylko brał.
> Ja jak dotąd zawsze pracuję na składakach, tylko że składam sam...

Do wjeścia do UE w firmie pracowłem na składakkach według własnej
specyfikacji: miałem spokój z awariami, niestabilnością itp.
Teraz trzeba brać sprzęt tzw. "markowy", i martwić się, czy aby producent
nie kupił tony dysków w chinach i czy 20 % z tych dysków nie padnie. Trochę
oczywiście tu przerysowuję, ale czy nie znamienne były uszkodzenia FDD w 2
z 2 kupionych komputerów z jednej serii, uszkodzenie wentylatorów w 2 z 3 z
innej serii, 2 z 2 monitorów z jeszcze innej serii ?? Dużych stać na jakoś,
mali musieli mieć jakość....

Marek