Re: nagły pad kompa

Autor: Feromon <feromon_at_wp.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 18:41:48 MET DST

Użytkownik "Atlantis" <marekw1986@NOSPAMwp.pl> napisał w wiadomości
news:f82jt7$nq5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Konfiguracja jest (była?) następująca: Duron 700, płyta K7S5A, 128 MB RAM,
> grafika ATI Rage Pro (chyba 8 MB), dysk seagate 40 GB, napęd CD LG,
> nagrywarka DVD NEC.

Płyty główne ECS padają w dowolnym momencie. Obejrzałeś kondensatory czy nie
spuchnięte?
Nie mniej jednak moze pożyczyć grafę aby na 100% wykluczyć że to jej wina.
Miałem już tak, że w kompie gniazdo AGP było n a końcu odłamane i minimalne
nawet przesunięcie grafiki powodowało brak obrazu.

Nie podejrzewam zasilacza, ale na wszelki wypadek zmierz napięcia albo
zamień na inny...

Pozdrawiam
Feromon