Re: nag³y pad kompa

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 19:14:13 MET DST

Feromon napisa³(a):

> P³yty g³ówne ECS padaj± w dowolnym momencie. Obejrza³e¶ kondensatory czy
> nie spuchniête?

Nie, kondensatory wygl±daj± idealnie, za to na p³ycie w okolicach
procesora i pamiêci zebra³a siê poka¼na warstwa kurzu, któr± usun±³em za
pomoc± odkurzacza i rurki od d³ugopisu. :P Jak siê jednak okaza³o to nie
  to...

> Nie mniej jednak moze po¿yczyæ grafê aby na 100% wykluczyæ ¿e to jej wina.
> Mia³em ju¿ tak, ¿e w kompie gniazdo AGP by³o n a koñcu od³amane i
> minimalne nawet przesuniêcie grafiki powodowa³o brak obrazu.

Hmm... W³a¶nie wygl±da na to, ¿e winna jest grafika... AGP nie znalaz³em
u siebie, za to w rupieciach wyszpera³em jak±¶ star± PCI S3 - ta
zadzia³a³a. Tylko teraz do koñca pewien nie jestem, a chcia³bym siê
upewniæ zanim siostra kupi sobie now± kartê graficzn± na Allegro. Da siê
w jaki¶ sposób sprawdziæ sprawno¶æ portu AGP bez po¿yczania karty? Jaka¶
diagnostyka lub co¶? ;) Zreszt± siostra i tak planowa³a kupiæ jak±¶
kartê z TV Out. :)

BTW co do stanu fizycznego gniazda to fakt - "zatrzask" na koñcu jest
od³amany, ale nigdy to nie przeszkadza³o. Poza tym jak mówi³em kilka
razy wyjmowa³em i wk³ada³em kartê ponownie, dociskaj±c z równych stron.
Gdyby o lekkie przesuniêcie chodzi³o, to raczej nie by³oby takiego
problemu...