Re: Obudowy Antec i Chieftec

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 12:07:31 MET DST

Szarlih pisze:
> ma ktoś pomysł co z tym można zrobić? sprawdziłem: panel się zdejmuje.
> zeszlifować grubo? od środka widać, że to typowy biały plastik. da się
> czymś to pomalować, żeby nie uzyskać takiego efektu jak jest? okleić
> czymś? jakaś inna metoda?

Fabrycznie tak wygląda...?
Może spróbuj znaleźć na allegro taki sam napęd tylko nie ruszony, biały,
w dobrym stanie. Później go dobrze wyczyść i pomaluj starannie farbą do
plastiku w aerozolu (np. taką do malowania zderzaków i lusterek
samochodowych).

--
_PSYLO_ | GG:5563748
Maila podanego w nagłówku sprawdzam sporadycznie.