Re: Obudowy Antec i Chieftec

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 11:55:55 MET DST

PSYLO jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej pradawnymi
runami na koźlej skórze:

> Ale spaprałeś ten dolny napęd ;-) Jeśli góry tak samo to lepiej się nie
> przyznawaj ;-P

e do górnego kupiłem normalny czarny panel (notabene to tez kolor nie do
końca czarny jest), ale do tego dolnego nie ma na aledrogo tym bardziej
w sklepach i jak pisałem wyżej nie ja to malowałem, taki był :D ale jak
już się zaczął temat:

ma ktoś pomysł co z tym można zrobić? sprawdziłem: panel się zdejmuje.
zeszlifować grubo? od środka widać, że to typowy biały plastik. da się
czymś to pomalować, żeby nie uzyskać takiego efektu jak jest? okleić
czymś? jakaś inna metoda?

--
                 _____