Re: Obudowy Antec i Chieftec

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Mon 23 Jul 2007 - 13:28:07 MET DST

PSYLO jest autorem poniższej tajemniczej notatki, zapisanej pradawnymi
runami na koźlej skórze:

> Fabrycznie tak wygląda...?

serio serio ;) nie wiem co to za farba, ale taki jakiś niby metalik, z
dużą ilością zacieków.

> Może spróbuj znaleźć na allegro taki sam napęd tylko nie ruszony, biały,
> w dobrym stanie. Później go dobrze wyczyść i pomaluj starannie farbą do
> plastiku w aerozolu (np. taką do malowania zderzaków i lusterek
> samochodowych).

może to jest pomysł, ale sprobuje najpierw szlifować to co jest albo
jakimś rozpuszczalnikiem go potraktować (choć z przyciskiem może być
problem), wiele mu zaszkodzić pod względem wyglądu to nie może. i
wypróbuję na nim tę farbę. jak nie wyjdzie będę szukał nowego panelu ;D

--
                 _____