Re: śledź UB2.0 problem

Autor: Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Jul 2007 - 11:25:40 MET DST

Witam

pwil napisał(a) :
> John Smith nastukał(a):

Otóż to. Ja spaliłem tak kiedyś pamiątkę flash.

> W ciągu ostatnich kilku lat podłączałem wiele śledzi USB do wielu różnych
> płyt głównych i wszystkie miały jednakowy układ pinów w gniazdku na płycie:

To widocznie miałeś za mało do czynienia ze śledziami USB. Jeśli
o czymś nie wiesz, to nie znaczy, że to nie istnieje :-P

> Vcc1 Data1+ Data1- GND1 GND/niepodlaczony
> Vcc2 Data2+ Data2- GND2 [puste miejsce]

Niewykluczone. Ja mam w tej chwili płytę gdzie jest
Vcc Data- Data+ GND
Miałem też taką, gdzie Vcc było zamienione z GND

> Raczej rzadkie przypadki.

Zależy od ilości "przerobionych" PC :-P

Do autora wątku: znajdź w instrukcji obsługi płyty głównej te
wyprowadzenia lub podaj model płyty.

--
Pozdrawiam
    Zbyszek