Re: Pionowy montaz HDD

Autor: analog <analog_at_u-sun.op.peel>
Data: Sun 22 Jul 2007 - 11:28:10 MET DST

Alba pisze:
> dawno temu ucono mnie że dysk ma absoltunie lezec plasko
Nie ufaj fałszywym prorokom (albo uconym ;)
> Narazie upatrzylem sobie samsunga (jest jednym z chlodniejszych dyskow a
> obudowa typu barbone). Czy one a dostosowane do monazu pionowego?
Sporo film od lat montuje dyski pionowo w swoim sprzęcie (niektóre modele
della czy compaq sprzed lat). Nowe obudowy też często mają taką opcję
(np Antec p180/182). Nie powinno być problemów z żadnym modelem dysków.
W lokalnym serwerze od 4 lat dysk stoi (a arczej wisi na taśmie ;) pionowo
na mniejszym boku i też działa, ale to lekkie przegięcie.

--
TS