Re: i co dalej zamierzacie?

Autor: John Smith <js_at_js.org>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 12:26:41 MET DST

Kiedyś doktor prawa powiedział mi że handel internetowy nie ma
ustalonych przepisów Kodeksu Cywilnego, w związku z czym może być
dodatkowa trudnosć, jeśli pozwiemy firmę do sądu, w ustaleniu jaka była
cena oferowanego towaru w dniu zakupu. W sumie najlepiej kupować w
firmach przyjmujących płatności natychmiastowe kartą.

Zdarzyło mi się w zwykłym sklepie, że cena wystawiona była niższa niż
przy kasie, ale co przeciętny człowiek zrobi? Zanim przyjdzie kierownik
minie pół godziny. Kierownik się wykręci. Pozwiesz sklep? Zdarzyło mi
się też częściej, że cena wystawiona była wyższa niż przy kasie. Nie
zgłaszajcie tego kasjerce, bo zatrzyma kolejkę na 20 minut, żeby to
sprawdzić, i będziecie czekać.