i co dalej zamierzacie?

Autor: R.R.R. <rafal_at_ubuntu.ubuntu>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 12:18:38 MET DST

Czy ktoś kontaktował się z Wami ze strony sklepu?
Czekałem grzecznie na jakiś kontakt telefoniczny lub przynajmniej
mailowy... jednak rozczarowałem się.
Widziałem też że zmienili chyba treść regulaminu... dodali coś o
potwierdzeniu telefonicznym sprzedawcy (tak mi się wyadaje, że wczesniej
tego nie było - mam zapisany regulamin z chwili zakupów, potem
sprawdzę). Cóż... ja na mój gust brak profesjonalizmu i odrobiny
kultury. Co zamierzacie zrobić z zakupami? Wpłaciliście kasę na konto?

Pozdrawiam!