Re: Laptop muzyczny

Autor: V0ytA$ <mazzi_at_USUNMNIEplusnet.pl>
Data: Sat 21 Jul 2007 - 00:12:09 MET DST

Użytkownik "Yeety" <yeety@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:f7r3k3$q9t$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Nie wiem czy dobrze trafiłem.
> Możecie polecić mi jakiś dobry laptop, który można kupić przez internet.
>
> Oto moje postawowe wymagania wymagania:
>
> Procesor 1,7 Ghz lub wyżej
> jakąś dobrą karte graficzną, a także dźwiękową.
> Ta druga szczególnie mnie interesuje.
> Matryca: matowa 15,4 lub większa.
> bateria ok 3,5h

Cięzko będzie wyhaczyć coś z dobrą grafiką co trzyma na baterii 3,5h i do
tego ma matową matrycę.
Co do karty dźwiękowej to i tak będziesz musiał dokupić coś na usb ew.
pcmcia lub express card.
Fajnie jest tak postawić sobie wymagania ale potem niestety trzeba z
większości rezygnować. Sam to przerabiałem jeśli chodzi o wybór laptopa.